miercuri, 17 august 2011

Muzica buna

Vorbeam in prima parte de muzica romaneasca de dinainte de '90, de toti acei artisti pe care i`am cunoscut doar din povestile celor mai in varsta...dar acum o sa vorbesc si despre muzica si artistii de care am habar, de cei care mi plac si cei care mi`au marcat verile: cum ar fi cei de la Scorpions (cine nu vibreaza knd incepe Klaus Meine sa cante si sa ne incante cu vocea sa...cu versurile sale?)...cui nu`i vine sa se zgarie pe ochi cand la turneul organizat pt retragere se include si Romania, nu poate sa mearga din cauza mai multor factori care il impiedica??? Ei bine...mie chiar mi`a venit sa ma zgarii pe ochi:((

  
O alta trupa cu versuri profunde, interesante si speciale (pt mine:D) este: Kamelot ( mai jos clipul piesei "House on a Hill" ),o trupa de power metal ce include elemente de symphoni metal, din Florida. Daca tot am adus vorba de Kamelot trebuie sa precizez si de Epica (nume inspirat de albumul cu acelaşi nume al formaţiei americane Kamelot). Trecem putin dincolo de Prut, in Republica Moldova, care mi`a oferit o trupa de suflet, iar piese precum "Mariane  flori", "Drumuri de noroi" , "Avion", sau "Inchisoare Alba", apartin trupei Alternosfera.



 Gata cu muzica straina, desi mai sunt trupe de care merita sa vb si care imi plac foarte mult.
Sa trecem putin cu vederea si peste trupele consacrate romanesti, care au pus amprenta peste gusturile mele muzicale. Cine si`a intalnit oare iubirea pe versurile melodiei "Singur te caut in noapte" ale trupei Copmact? Eu da:)) altfel n`as fi adus vorba:)) chiar daca iubirea a durat putin timp, Compact a ramas una dintre   trupele mele de suflet. Cargo, un alt nume greu din istoria muzicii rock romanesti....o senzatie foarte tare cand conduci si ai la maxim "Ziua vrajitoarelor" si inca cativa prieteni care urla de se aude si inafara masinii, iar trecatorii sa intoarca capul si in gandul lor sa spuna "vai de capul lor":)) 
"Banii vorbesc", "Dincolo de nori", "Ti`am dat un inel", "Undeva departe", "Sa nu`mi iei niciodata dragostea", "Viata are gust"....Daaaa! HOLOGRAF :d


Lasand trupele rock, trec la o voce absolut superba, care de`a lungul carierei sale muzicale a facut
performanţă în numeroase genuri muzicale încă de la o vîrstă fragedă, iar în 1999 a avut un rol esenţial în alcătuirea trupei O-zone, Dan Balan este desemnat cel mai bun artist pop.;)) cam atat am avut de spus in privinta gusturilor mele muzicale;))

"Muzica este graiul sufletului. Ea stârneşte în noi, nu instinctele, ci gândurile cele mai profunde."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu