duminică, 19 iunie 2011

Muzica romaneasca veche

Ceea ce am observat e ca in ziua de azi tinerii nu au un bun gust in privinta muzicii.Daca nu sunt manele, sunt mix`urile...dk nu e hip-hop e rap...de multe ori mi`am imaginat vremurile de dinainte de `90, cum ar fi sa ascult Pompilia Stoian, Anca Agemolu, Aurelian Andreescu, Constantin Draghici sau Florin Bogardo,Dan Spataru, Mirabela Dauer, Angela Similea si multi altii....
Daca ai o oarecare parere despre muzica, daca ai trait, iubit, dansat cu adevarat, daca ai simtit fiecare vara ca fiind unica in felul ei, atunci cu siguranta ca ai ascultat muzica anilor 90…acea muzica absolut incantatoare, cu ritmuri dementiale, acea muzica pe care din pacate n-o mai gasim pe asa numitele poturi mari de radio sau tv. e trist, foarte trist ca s-au uitat artisti si formatii carora le datoram mare parte din ce se produce azi in materie de muzica. e trist ca un Dj Bobo nu mai e ascultat decat pe vechile casete…oare cine si cand vom intelege adevarata notiune a muzicii?????????? oare va mai incerca cineva sa readuca marile hituri din nou in discoteci, la radio sau tv? eu...nu cred...
Rosu si Negru, Phoenix, Olympic ’64, Metropol, Celelalte Cuvinte, Semnal M, Mondial...oare mai asculta cineva?Din pacate nu m`am nascut in acele timpuri sa traiesc si sa simt pe pielea mea atmosfera din discotecile din acele vremuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu