duminică, 5 iunie 2011

Vrabiuta nu muri!

E incredibila dorinta de viata a unor vietati atat de mici, e atat de incredibila incat iti transpune aceasta dorinta, te face sa pretiuesti fiecare clipa, fiecare minut petrecut pe acest pamant. Ma intreb de multe ori: ce poate fi in capul unor oameni?de ce nu vor sa se bucure de clipele petrecute pe pamant? de ce vor sa ia ceva ce nu ei au dat si anume viata lor....?sunt o multime de intrebari, iar raspunsul se afla numai la ei...la cei care nu si`au dorit atat de mult, ca vrabiuta, sa traiasca....
S`a intamplat aseara sa gasesc in baie la mine o vrabiuta care intrase pe fereastra si cazuse in apa...se zbatea sa iasa de acolo...daca nu o vedeam la timp, murea....daca ea nu vroia sa traiasca, n`o puteam salva...desi mi`am pierdut mai bine de o ora s`o usuc, s`o acopar, sa stau langa ea si nu`mi pare rau...mi`am dat seama ca aceste vietati care nu gandesc, simt totusi si stiu sa se bucure de viata...dupa o jumatate de ora a inceput sa ciripeasca, probabil o striga pe mama ei:X desi imi doream enorm de mult s`o tin langa mine, stiam ca nu poate supravietui...si nu din cauza ca nu aveam grija de ea, ci pt ca avea nevoie de mama ei,de mediul ei...dupa o ora am dus`o si am lasat`o in cuibul ei...probabil a fost foarte fericita....
Incredibil: dimineata am auzit ciripitul vrabiutelor la geam:X mi`au facut ziua mai frumoasa:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu